Måndag...

Usch vad jag ogillar måndagar, men denna vecka kommer förhoppningsvis att gå lika fort som föregående vecka. :)

Under denna vecka så skall jag hinna med ett grupparbete till, så att det kommer att bli långa dagar på skolan. Vi hade tänkt vara klara innan torsdag, så jag hoppas på att vi kan vara effektiva.

Förutom skolan så hade jag tänkt fokusera på träningen och att jag skall få må så bra som möjligt och försöka undvika värken så mycket det bara går.


Har visst ännu en sak att göra under denna vecka, men det är något som måste göras på rätt dag, vid rätt tillfälle och med en massa mod samlat. :)


Nej, ska krypa ner i sängen en stund hos älskling innan det är dags att äta lunch och bege sig på skolan. :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ogillar också måndagar, men som sagt så är det tur att veckorna går fort :-)

2009-03-16 @ 19:14:57
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0