Onsdag!

Jajjemen, nu bär det iväg mot fjälls. Ska bara invänta att H slutar jobbet sedan åker vi. Sitter just nu och försöker göra en skiva åt T som hon hade önskat. :)

Imorse var jag riktigt trött och seg, men jag tog mig iväg på skolan i tid och klarade utav att hålla mig vaken under lektionen. Var faktiskt ett riktigt roligt sätt att redovisa på, ett tag var vi alla riktigt oense. Men det löste sig tillsist. Roligt med en disskusion där det hettar till. :)

När jag kom hem från skolan så var det dags att packa allt jag ska ha med mig till fjälls och sedan en sak som jag verkligen hade gruvat för. Jag skulle beställa nya sommar däck till lilla pärlan. Huga huga, men nu är det "klart och betatt". :) Så om någon dag så lär dem stå på bron hemma hos mamma. :)

Nej, nu ska jag fixa klart skivan och sedan ska jag tvärt på statiol. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vill åsså till fjällen

2009-03-25 @ 22:08:10
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0