Som ett brev på posten!

Oj vad brevbäraren kan skrämmas, det finns inget värre än när man sitter här och skriver för fulla muggar och sedan dimper posten ner i brevlådan. I dag så kom er två stora och tjocka brev, min första tanke var vad har Erik nu beställt!? Men när jag tittade närmare så var ett brev till mig och jag försökte tänka och komma på vad jag nu hade beställt. Kom dock inte på någonting. När jag väl funderat ett tag och öppnat så var det en sak jag beställt av mamma när hon var hos moster, men den fanns inte inne då så moster skulle skicka detta till mig sedan. Så nu äntligen fick jag min Buff som moster vart snäll och köpt åt mig. :)

I detta brev så fanns det även en lapp där moster skrivit så fint. :) Jag har nu bestämt mig för att efter påsken skall jag ta med mig Erik och åka till moster för att hälsa på. Jag är så sugen på att få se kusinens hus och mage. :)

Tack Moster för att du är så snäll.  Många kramar till dig. :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

För mig funkar dom superbra! är helimpad. Tog mkt kortare tid för blåsorna att försvinna + att det inte kliade lika mkt :)

2009-03-23 @ 15:23:29
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0