Sorry..

Känns som jag har isolerat mig från omvärlden, och att den enda som jag pratar med är Carro (eftersom att hon sitter i exakt samma skit som mig... skolarbeten upp över öronen... allt vi pratar är dock skolarbete...). Känns som jag försummar allt, men jag har så mycket att göra att jag knappt hinner tänka på att jag skall äta.

Känns som om jag blivit dålig på att höra utav mig till mina vänner, men med tanke på hur mycket jag har att göra så orkar jag ingenting. Jag orkar inte ens tänka på mig själv, det som förtillfället känns som en befrielse från skolan är stunderna på gymmet, den lilla korta tid på kvällen då jag lägger mig i sängen och få prata en stund med Erik iof så handlar oftast dessa samtal om hur jobbigt det är i skolan.

Jag hoppas att ni som är "arga"/"besvikna" över att aldrig höra av mig så lovar jag att det kommer innom en snar framtid, har bara två veckor kvar av denna helvetiska kurs.

Nej, tillbaks till skolans värld... ska endast läsa ett kapitel till sedan så får jag ta det som det kommer i morgon än fast jag inte läst allt jag borde läsa..


Kommentarer
Postat av: Dicey

Jag hör iaf inte till dom som är arg eller besviken :) du vet att du har mig ändå! <3 kram!

2009-03-12 @ 07:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0