Tisdag

Idag så hade jag tänkt försöka ta mig i kragen och plugga lite, känns som om jag ligger efter (ligger dock inte mer efter än någon annan..). Jag brukar vara den som har koll på uppgifterna, men just nu har jag verkligen NOLL koll. Hade tänkt försöka bli lite klokare på den fronten idag. :)

Kring två tiden skall jag och Älsk ut på stan, han skulle fixa en grej sedan skulle vi gå på lite affärer.

Efter middagen så blir det gym med Kicki, skulle testa på något nytt i kväll. Bodyjam, har aldrig vart på något sådant pass tidigare men det verkar skoj. Bara att hoppas på att det inte är allt för svårt, men jag får väl ge det några gånger innan man har kommit på tekniken.

8 dagar kvar tills jag åker hemmåt för att få påsklov! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Påsklov, hur bra låter inte de..? :-)

Ja längtar till fjälls!

2009-03-31 @ 13:35:40
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Jag ska oxå ha påsklov - tjolavipp tjolahopp

2009-03-31 @ 14:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0