Äntligen helg..

Denna helg skall spenderas helt solo, eller iaf i kväll. I morgon skall jag ut till sävar och umgås med Sandra och Alva. Älsk håller på att packa för att bege sig upp till fjällen, jag tror att han kommer att ha en kanon helg där uppe tillsammans med Micke och Sebastian. En grabb helg skulle jag nästan kunna säga, om det inte var för att Erik ska bo hos min Mammi och Leif. :)

I kväll tror jag att jag skall mysa framför tv´n, det är ju så ska det låta.. Säkert en massa annat också. :)

Bjuder på bilder på de söta små barnen. :)
 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får en skön helg.

Puss å kram

2009-05-15 @ 15:06:17
Postat av: Sandra

Är du säker på att de är mitt barn som står där å har ätit ett ton sand? :-)

2009-05-15 @ 15:06:33
URL: http://smsa-smsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0