.....

Jag är verkligen bara så less på skolan just nu, jag vet att det bara är två veckor kvar tills jag får "sommarlov".  I går och i dag när jag skulle söka artiklar så ligger databasen nere och jag får inte ut några artiklar. Jag blir så arg, jag behöver dem NU! jag vill börja jobba med dem så att jag kanske blir klar med arbetet tills nästa fredag. Grupparbetet som skall redovisas nästa vecka är då inte allt för långt borta, har suttit ner i dag med gruppen och gjort grov görat. I morgon blir det att sammanställa en power point.

Nu så ska jag försöka söka lite mer artiklar och efter det så blir det att göra lite mat och i ikväll SKA jag träna, jag struntar i att foten värker och att skorna gör ont. Jag måste/vill verkligen röra på mig...

När jag blir rik skall jag köpa nya skor, såna som jag inte får stora blåsor utav...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0