Fredag morgon/dag!

Dagen började bra, vaknade med ett leende på läpparna efter en natt med tolvtimmars sömn. Fikade frukost och sedan var det bara på med träningskläder och ut på en promenad i det fina vädret. Jag var ute i bra precis en timme, plus en liten paus på Uman för att lämna lite kläder. Jag hade klätt på mig på tok för mycket, så jag fick ta av mig en tröja och lämna den hos S. :)

Nu sitter jag hemma och dricker vatten, ska försöka få i mig lite lunch (hade kvar lax sedan gådagen). Resten av dagen så blir det att sätta näsan i böckerna så att jag hinner klart någon gång.

I kväll blir det att åka ut till S, M och deras underbara barn.

Nej, nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna läsa något i dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa men det är ju sååå gott =) Det tycker jag du gör rätt i!

2009-05-08 @ 16:37:24
URL: http://whirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0