(bikini) Ångest....

I går kväll började jag känna lite ångest över att sommaren snart är här, jag vill inte riktigt ta på mig bikinin och gå på standen. Under mina 21 sommrar så har jag aldrig kännt så här förut, det känns otroligt jobbigt. Vad är det då som gör att jag får denna ångest!? Jag är 99,9% säker på att allt detta beror på det fula, stora röda ärret som sitter på min mage. Det kommer nog att döljas under bikinitrosorna men det är en stol ful grop som blev till utav dränet jag hade i magen under en veckas period.

Just nu vill jag bara Hoppa över sommaren och direkt gå till den kalla vintern då jag slipper ha bikini på mig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Då är du inte den enda!

Fast jag nojar inte så mycke över mina ärr även fast ett av dom syns ute på kanten. Om de nu är nån som vill va närgången :-)

Ja nojar mer över att den där beach 2009 kroppen ja inte trodde jag skulle behöva. Behöver jag.

Ähh de är ingen mer än vi som bryr oss om de ändå! Andra har nog med sina egna nojor ändå!

2009-05-21 @ 10:01:38
Postat av: Dicey

Bikini..hemska tanke! :(

2009-05-21 @ 10:07:44
Postat av: Mamma

Åhhh vem har inte bikiniångest trots att man inte har några fula ärr på magen :)

2009-05-21 @ 22:08:38
Postat av: Rebecca

Fokusera på det som är bra!

2009-05-23 @ 19:38:29
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0