Pjuh....

I dag har dagen flytit på rätt bra, fått mycket gjort på skolan och jag hoppas verkligen på att detta går smidigt även på slutspurten. Har även fått tag på de tre artiklarna jag egentligen skulle ha läst redan, men nu kan jag äntligen börja jag vill få detta överstökat nu. Jag vill ha sommarlov.... eller ja, jag ska ju jobba men jag får stänga av hjärnan ett tag och bara njuta av nuet.

I går kväl så gjorde jag bort en liten rest jag hade, och i dag har jag gjort dagens "läxa" samt putsat fönstret i sovrummet och bytt gardiner där inne, nu är det sommarfint. :) Så nu tycker jag att jag att jag har förtjänat en sväng på gymmet... Så skönt att komma bort en stund. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så duktig du har varit, kämpa på nu är det "bara" 1,5v kvar på skolan.

PoK

2009-05-27 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0