Processseminarium..

Idag så är det processseminarium på en bok som  jag inte alls har läst allt för mkt utav, jag skämms. Men har inte allt för mycket kvar så jag skall försöka att läsa det som är kvar nu. Jag börjar kl 13 så jag bör nog hinna nästan allt. :)

I dag så kommer Carro och då blir det middag och sedan bär det iväg på blodomloppet, vi skall promenera 5km. Känns bra, att få göra något annat för en stund. :) I morgon blir det gym och förhoppningsvis en Dejt med Emelie, känns så hemskt att vi inte träffas så ofta. men snart är det sommar och förhopnningsvis så skall vi träffas mera då. :) Kanske en favorit i repris, för det är ju storumandagarna i år också. :)

Nej nu är bäst att jag sätter fart. :)


Kommentarer
Postat av: emelie

gb persson tror jag kom upp i dina tankar när du skrev storumandagarn :P

2009-05-19 @ 15:21:34
Postat av: Mamma

Å den lilla gubben står numera i mitt garage :)Jag vill INTE ha en till i sommar, de räcker så bra med den som finns

2009-05-19 @ 16:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0