Sömntuta...

Min lila fyrbenta älskling är verkligen bara såå morgon trött, jag får slita upp han ur sängen på morgonen så att det inte ska hända någon olycka. När vi väl kommer in igen så tittar han bara på mig och sedan försvinner han in till sovrummet och E igen. Jag tror att han skulle kunna ligga där hela dagen, och det västa är att min stora älskling tycker att det är så mysigt så han ligger gärna kvar han också.

Idag så kommer E´s lillebror hit, vi ska försöka ta oss ut på lite shopping och annars ska vi nog bara surra på. Jag har då lovat grabbarna att dem skall få våfflor och varmamackor till middag.



Jag vill hem, eller inte hem!? jag vill åka till min bästabästaBÄSTA vän, hon är ibehov av hjälp, och jag försöker hjälpa via telen så gott det går.... Men jag vill dit, jag vill krama, jag vill trösta och jag vill bara visa min kärlek till henne. Men hon kommer att komma till  umeå (mig) inom en snar framtid och det kommer nog att bli en riktigt trevlig helg... Jag ser ditt sms framför mig ännu, det blev en chock, men jag bestämde mig genast för att stå vid din sida. Det var väl det här vi pratade om när vi gick i skolan...!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0