Helg.. :)

I går kväll så blev det en spontan kväll med lisa, hon kom till mig rätt sent. Vi satt och surrade och drack ett glas vin eller två, mer blev det inte eftersom att jag skulle i väg rätt tidigt i dag. Riktigt trevligt att träffas, är inte så ofta men när vi träffas så är det hur trevligt som helst. Det här måste vi göra om. :)

Idag så for jag, sandra och alva på stan och fixade lite. Sedan "hem" till sävar för att lilltjejen skulle få sova, Under tiden så skruvade vi ihop en trehjuling och låg på soffan och slappade.  Efter en liten promenad oh en god middag så sitter nu S o A på golvet och leker med klossar medans jag sitter vid datorn och dolar på. :)

I kväll ska vi försöka att tillverka några kort eftersom att det är en hel del som fyller år i slutet på maj! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0