Vilken skön morgon!

Usch så jag känner mig slut på i benen efter min morgontur, men jag tog mig runt och det är det som räknas. Men när jag kom hem, duschat och fikat insåg jag att det kanske inte var allt för smart att köra ut sig så här mycket. Jag ska jag faktiskt sätta mig på cykeln nu, och i kväll blir det bodyjam. Men jag får väl ta igen det på min vilodag i morgon. :)

Läste en bok i gårkväll, (du är vad du äter av Gillian McKeith) där stod det mycket om hur man bör rensa sin kropp för att bland annat slippa, tarmsjunkdommar, stress, PMS besvär och även Cystor i äggstockarna. Min tanke var först HAHA! men efter en stunds betänketid så känner jag bara att varför inte!? det handlar om en dag i månaden man skall följa ett program. Det är ju värt att prova i alla fall, det verkar ju inte kunna bli sämre utav det iaf. Ska läsa igenom det nogrannare någon dag sedan blir det att inhandla allt som behövs för att fixa detta. Tror bestämt att Älsk skall få göra detta med mig eftersom att det är nog enklare om vi är båda eftersom man inte få äta någon mat den dagen.

NoNo, nu måste jag försöka blåsa håret och sedan lägga på mig ett ansikte innan det är dags att åka. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0