Bakning...

Ja, idag har jag hunnit stryka julgardinerna till köket samt sätta upp dessa. Har hunnit läsa en heldel massa sidor, ska börja skriva ihop mina förberedelser inför torsdagen. Sedan fick jag något ryck, så jag passade på att baka två sorters kakor, både riskakor och kokostoppar. :) Och duktiga jag har bara smakt en av varje, hade det varit för två veckor sedan hade jag lätt smällt i min några stycken av varje sort.


I dag har jag även fått mina tabletter som jag skrev om tidigare, så imorgon börjar jag med mina burn tabletter. Känns riktigt bra nu när jag fått igång träningen, har promenerat flera dagar i rad i morse trotsade jag även regnet. Ska även hinna med en runda på gymmet i kväll. :)

Hade tänkt börja väga mig och föra någon sorts loggbok på det. så långt har jag inte tagit mig men det vore väl på tiden att göra det. kanske skulle väga mig i morgonbitti och sedan kolla vad som hänt fram till julafton, det är ju ändå en månad. :)  Yepp, så får det bli, dom siffrorna kommer dock inte att publiceras här. Men jag kommer förmodligen att någon gång nu och då berätta om det går åt rätt håll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0