Dagens

Hade tänkt försöka göra en sådan lista varje dag, eller jag kanske ska säga de dagar jag hinner & orkar. :)

Frukost:
Te och smörgås.
Dagens Outfit: Strumpbyxor/kalasbyxor och en lång t-shirt/klänning
Humör: Deppad, glad och förvirrad
Gjort: Spenderat några timmar på sjukhuset, pluggat och städat.
Planer: Bege mig på gymmet, sedan duscha och krypa ner i sängen.
Lunch: Kycklingpaj
Läser: Mycket, barn med koncentrationssvårigheter, barn med socio-emotionella svårigheter men snart klar med båda. :)
Bästa: Att det inte fanns en enda cysta på mina äggstockar. :)
Middag: Nudelwok med kyckling.  
Väder: Grått, trist, blåser jätte kallt.
TV-program: Anna Phil säsong två.. på två dagar har jag sett samanlagt 5 timmar. Skämmes..
Låt: Rihanna -russian roulette

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haaaaaaaaaaaaaaa du skrev KALASBYXOR

2009-11-05 @ 16:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0