....

I dag så börjar det en ny kurs på skolan, känns som om det kommer att bli en intresant kurs. Mycket att göra redan från första dagen men det är bara att bita ihop. Det som känns värst är att jag missar en examination nästa tisdag då jag ska vara i tinget. Känns lite si så där eftersom jag hellre hade vart på skolan. Men det finns inget jag kan göra åt det, det är bara att infinna sig i tinget och se "glad" ut.

Nej, nu ska jag och hundarna ta oss en promenad innan jag ska bege mig på zoocenter för att inhandla en klo tång så det kanske blir mindre trippande här hemma. När den är inhandlad så är det bara att bege sig på skolan och göra lite nytta. Kanske skulle ta och väcka hundarna som har gått och lagt sig hos älsklingen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0