Förändring!

Ja, jag har länge sagt att jag ska sluta upp med godis på veckorna, visst jag klarar utav att vara utan godis men då är jag farlig på fikabröd istället. Men nu ska det banne mig vara slut med detta. Beställde mina älskade piller i dag, minns när jag åt dem sist och då var jag minsan en duktig flicka.

Så nu är det bara att invänta dessa piller som gör mig så duktig.

Tabletterna heter burn och ska vara bara mot....

  • Ökar förbränningen av kroppsfett
  • Ökar metabolismen (kroppsvärmen)
  • Dämpat sötsug och ökad mättnadskänsla
  • Ger energi för intensivare träningspass
  • Skyddande antioxidanter mot den stress som en diet innebär
  • Eftersom jag ätit dessa förr och vet att jag mår bra av dessa så känns det rätt. jag är egentligen emot "bantningskurer" men detta gör jag för att få bort mitt godissug och när jag ätit dessa ett tag så ska jag trappa ner och sedan vara utan både godis och dessa piller. :) För att något skall hända med min vikt så tänker jag bara köra bättre mat fast inte någon diet mat, mindre godis och onyttigheter och mer TRÄNING. Förändringen på träningen kommer att bli en promenad om dagen, helst morgonen men är det så att jag ska gymma på morgonen få jag helt enkelt bege mig ut på en prommis på kvällen. :) ska börja lugnt och sätta upp 3 promenader i veckan plus de (minst)4passen ja försöker köra varje vecka. Jag får öka när jag känner att det flyter på. ;)

    Ska klura ut små mål med min träning, godiset och maten.
    Ska skriva ne dessa och sedan föra en dagbok om detta. :)


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0