Helgen..

Helgen har verkligen sprungit iväg, känns som om det egentligen borde vara lördag i dag men inte det. Fredagen började kanske inte så vidare, att börja gräva i något som man nästan hade lagt bakom sig var jobbigare än  jag trott. så jag gruvar inför tisdagen men efter mötet i fredags så känns det ändå helt ok eftersom jag har en trygghet bredvid mig. :) Efter denna jobbiga start så bjöd mormor på lunch så jag hann även med att träffa henne. Sedan hem och mös med Erik och Diezel. Middagen blev tillsammans med Mamma, L, H o S och så klart älsk som tyvärr åkte hem efter middagen men det var nog lika bra eftersom vi hade en hund hemma som var dålig i magen.

När älsk hade åkt hem så begav vi andra oss på allstar och drack en drink, blev en riktigt lugn kväll med ett kärt återseende. Sedan blev jag less och begav mig hemmåt, detta var till och med innan dansgolvet hade öppnat. ;P

Lördag så blev det en runda på stan och sedan middag ute i sävar med en massa surr, singstar och onyttigheter. :)

I dag har jag gått omkring som en zombie i lodiskläder och myst. Eller ja, jag har tvättat, packat och stökat undan. :)



I morgon får vi bo hos älskade vännen! ;) vi har redan smitt lite planer för hur vi ska kunna busa med henne när hon somnat. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0