I´m bad...

Ja jag har varit dålig på uppdatering.. :(

Fredagens träning och mat
Träning: 45min spinning kl. 07.00
Promenad på em ca 35minuter.

Mat:
Frukost:te och en macka
Lunch: Kasslergratäng
Middag:Taccos

Fredagens bästa: våra trevliga middagsgäster.
Fredagens sämsta:efterrätten, hallonpaj. (åt dock inte en sån stor bit)

Lördagens mat och träning
Träning: endast 45minuters promenad på lunchrasten

Mat:
Frukost: youghurt och banan
Lunch: Taccos
Middag: två mackor och lite fil... (I know, that´s bad... men jag skyller på att jag var ensam hemma.)

Lördagens bästa: Massage på vader
Lördagens sämsta: Middagen

Söndagens träning och mat
Träning: 45 minuters Promenad på lunchen

Mat:
Frukost: Yoghurt och smörgås
Lunch: burgare på max (I know men vi firade att kursen var slut.)
Middag: Kött, potatisgratäng, rövinssås och kokta grönsaker.

Söndagens bästa: Att kursen är slut, så jag är numera diplomerad massör dock endast för hemmabruk men om ett år ska jag ta mig för att läsa anatomin så att jag blir riktig massör.
Söndagens sämsta: Ostkrokar och popcorn... Fy skämms. det få bli morgon spinningen i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0