I Think...

Ja, jag tror minsan att jag hittade min motivation igen. Tror bestämt att det fanns lite i maten och sedan fanns det en stor bit på gymmet, för nu har jag till och med gjort klart här hemma. nu har vi advent här hemma. :) Burit ner alla kartonger. Duktiga jag! ;)

Dagens mat och träning.
Träning:
Morgonpromenad på 40minuter
60 minuter Body Attack. (kan beskrivas som "elefantgympa" fast högre tempo och itensitet.)

Maten:
Frukost: Grönt te (Mint) och smörgås
Lunch: kött, potatisgratäng och grönsaker
Middag: stuvade makaroner & korv
Kvällen: banan, mandarin & en kopp grönt te.

Nej, dags att bege mig in i duschen och sedan i väg in till stan för att hämta ut biobiljetterna, vi ska se luftslottet som sprängdes på måndag. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0