Längtan!

Åh, tänk om jag kunde spola fram tiden lite. Skulle så gärna vilja att det var fredagen den 27 november nu. Jag vill åka till övik, träffa moster kusin och kusinbarnet NU. För att inte tala om att jag ska få se Lars winnerbäck. :) Sitter och lyssnar på honom nu och längtar för fullt. En hel helg i övik tillsammans med dessa underbara människor.

I veckan måste jag försöka ta mig på lindex och köpa de fina byxorna till liam, längtar efter att få se hur stor killen har blivit. sist jag träffade honom var han exakt en månad gammal men nu kommer han att vara nästan 4 månader. Så det har nog hännt en heldel. :)

Nej, det är bara att ta sig igenom denna helg och sedan kämpa på skolan till veckan så att det går fort...

Det är dessa byxor jag har spanat på, bara att hoppas på att de finns i hans storlek nu då, i lycksele fanns det bara försmåa så jag hoppas, önskar och ber för jag tycker de var skitläckra. ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vare ni som pratade om att man kunde söka ett into man inte vet va de är för nåt???

Ja bara måste få veta va låten heter som spelades i idol ikväll när Rezas mamma pratade...

2009-11-20 @ 21:41:17
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0