orkar inte...

Jag orkar inte dra upp vad jag ätit/tränat de sista dagarna, men jag har skött mig riktigt bra. :) har gjort första mätningen och vägningen, så nu är jag peppad som bara den. skulle dock ha varit nytränad vid det här laget, men efter 4timmars sömn så hade jag aldrig orkat. få bli en promenad i eftermiddag/kväll för att rensa huvudet. Eller ja det beror nog på hur denna dagen slutar, kan vara så att jag är så förbannad att jag bestämmer mig för att springa jorden runt, eller så kan jag vara så glad att jag firar med en heltårta.

Idag avgörsnämligen något som jag funderat/tänkt/grubblat på i nästan 6månader... det här är stort för mig, tror inte att det finns någon som kan förstå vilken prosess mitt huvud har gått igenom under dessa månader. att behöva vara rädd, orolig och förbannad är något som tär på kroppen så jag lovar att det kommer att bli skönt att dra ett sträck och gå vidare.  men vad som händer? vad domen säger har jag ingen som helst aning om jag tänker inte spekulera heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0