Plugg..

Nu sitter jag och håller på med en inlämningsuppgift som jag egentligen borde ha gjort klar förra veckan men det går som på räls ska bara läsa igenom och rätta det som ser konstigt ut. Sedan så ska jag försöka börja skriva på nästa uppgift, jag läste klart allt i går och det är riktigt intresant att läsa om men jag lovar att det gör ont i hjärtat när man läser dessa artiklar, den ena heter när mamma blir slagen. Det handlar om barn som behöver stå ut med att se deras mamma bli misshandlad det var hemskt att läsa detta, jag måste medge att det föll ett antal tårar.

Dags att göra klart detta så jag kanske hinner ut på en promenad i regnet innan det är dags att börja packa in i bilen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0