Sista dagen...

Ja i dag var det sista dagen på denna massageutbildning, men jag har ännu en helg att se fram emot. Det som är det bästa med att gå dessa kurser är att man själv blir masserad ett antal gånger per dag. Jag har sovit som en ängel i natt eftersom armen/ryggen/axeln inte har domnat bort en enda gång.

I går gick vi igenom nedredelen av ryggen, övredelen av ryggen och latrisimus (eller hur det stavas) det är iaf musklerna som vi har på sidan utav ryggen. :) I dag så ska vi gå igenom nacke och sedan ska vi avsluta med ansiktet. Som jag längtar. :)

Nästa helg är det vila för att ta nya tag för steg 1 kursen som går av stapeln den 21-22/11. Innan jag la mig i går så repeterade jag på E, han var då iaf nöjd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0