D & D

Ja min älsklingsvovvar har varit med mig hela helgen och det har varit såååå mysigt, som alltid tar det emot att lämna tillbaks dem. I går när jag satt mig i bilen så fick jag en klump i magen vi hade kanske hunnit 5km när jag bad Erik att vända för jag skulle ta med mig diezel hem.

När vi lämnade av hundarna så blev dem så glada över att vara hemma, vi satt nästan i en timme och surrade med J och C. När jag tog på mig jackan så blev diezel hel spänd ochså klart trodde han att han skulle få gå ut, när älsk också reste på sig och tog på sig jackan så gick han fram till buren tittade på mig och vifftade på svansen och klev sedan in i buren. Han trodde att han skulle få följa med mig hem och det gjorde så ont i han att han inte fick det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0