Dagens träning...

Ja nu var dagens träning bortgjord, jag hade bestämt att jag och jennie skulle åka iväg och styrketräna på morgonen. Men jennies hals svek så jag skulle bli själv så jag sköt på träningen. När jag var på väg på gymmet så ändrade jag mig, vände åkte hem och bytte skor för här skulle jag minsan gå på RPM, det är skoj, mycket roligare än spinning och det känns som om det tar på mer. :)

Jag hade mjölksyra efter uppvärmningslåten, träningsvärken sedan i måndags och i går sitter i kan jag lova. Men jag tog mig i mål och jag kämpade på riktigt bra trots mjölksyran, det lär kännas i morgon. :)

Nu blir det att duscha och sedan göra sig klar för kl 15 ska jag åka i väg och hämta Carro, hade även tänkt hämta min grejer på Uman. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0