One year!

För bra precis ett år sedan började detta h-vete igen... 080906 skriver jag så här, dagen efter åt (080907) skriver jag så här. Tårarna rinner när jag läser vad jag skrivit, jag minns smärtan och jag minns sorgen som fanns inom mig när jag skrev det här (080913), jag kommer aldrig att glömma hur ont det gjorde i mitt hjärta när jag såg vilket snitt jag hade fått, bild finns här...

Just nu rinner tårarna på mig så jag orkar inte fortsätta att skriva om vad som hände sedan, utan det kommer kanske någon annan gång..


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så stark gumman som vågar möta minnena och bearbete!

2009-10-04 @ 21:48:34
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0