Storartad Entre.. ;)

Jajjemen, jag vet verkligen hur man skall göra entre när man kommer hem från gymmet och inte nog med det, jag vet hur man skall få igång diskussionen här hemma.

Ni som följt min blogg ett längre tag vet att när det är en kväll som denna så är det väldigt livat hemma hos oss, för det är nämligen så att MODO (mitt lag) möter SAIK (eriks lag) ikväll. Så vad gör jag? Jo när jag kliver ut från gymmet så ringer jag hem till syster för att kolla vad det stpr i hockeyn, det visar sig att MODO leder med 3-0 Vilket läge det spratt till i hela kroppen och trots att jag för 30sekunder sedan var så trött att benen inte orkade bära mig så sprang jag in och sjöng MODO HOCKEY TJALALALALAAAAA.. Sedan var diskussionen igång...

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det att försöka packa lite granna. :)

Förövrigt så har det hunnit bli 4-0 medans jag skrivit här, och jag lovar att jag har hunnit informera Älsk om detta genom ännu en sång. :)

 



Jag tycker egentligen inte alls illa om skeå men jag måste bara få retas lite med älsk, jag tycker att det är roligt att norrlandlag är med i elitserien. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

You go girl!

Även fast ja inte kunde bry mig midre... :-)

2009-10-06 @ 21:31:15
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0