Tokiga meningar...

Ja vi blev inte precis sågade vid fotknölarna på dagens handledarsamtal, utan tvärtom vi fick bra kritik så nu ska vi försöka hitta något att förbättra. Sitter och ändrar lite små saker i mitt "manus". Manus? kan man säga att man ska ha det när vi ska arbeta tillsammans med en förskoleklass? Jag kommer givetvis inte att använda detta "manus" utan det kommer att vara kvar hemma och då kommer jag så klart att impovisera, och hur skoj är inte det? I love it, för det är då man kan komma med roliga meningar som man kan skratta åt i flera månader.. :)

På tal om roliga meningar, så kläckte jag en sådan i måndagskväll i sävar, kom dock inte ihåg vad jag sa men jag minns hur svårt det var att få fram rätt ord samt hur Emelie och Sandra skrattade åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0