Vänta på mig...

Jag tror bestämt att jag tar med mig nå myskläder i min ryggsäck och sedan åker jag ut till sävar och liftar upp till fjällen.. Jag vill inte vara kvar här i helgen. Jag vill också mysa tillsammans med alla andra där uppe. Men ja, jag har skola i morgon och jobb på lördag så det är väl bara att bita ihop och sitta kvar här hemma.

och vad ska jag hitta på här hemma då? S,M och barnen är ju då i fjällen så jag få väl sitta hemma och gråta en skvätt, eller så åker jag ut till dem och sätter mig på bron och väntar tills de kommer hem..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi hämtar upp dig vid 17 tiden. Så du har lite tid på dig att packa å fixa bort passet på jobbet :-)

2009-10-15 @ 15:40:16
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0