Äntligen helg!

Efter en vecka som bara har varit skit så ska det bli skönt med lite ledighet.

I kväll så hade jag tänkt packa, plugga och förhoppningsvis hinna med lite Idol. :)

I morgon fm så bär det utav till lycksele där jag ska få ännu ett dygn tillsammans med bästa vännen, ska även hinna träffa lilla dexter för att se om han har vuxit någonting. I morgon kväll lutar det åt att jag ska gå ut, har väl blandade käslor inför det men känner jag mig inte på humör så blir det en nykter kväll på hotellet. Har då inhandlat en vit tröjja så jag ska smälta in. ;)

 



Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Vart hitta du tröjan nu då?? :)

2009-09-11 @ 15:56:10
URL: http://aanniiee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0