Fredag den fjärde September...

Sitter och försöker få ihop nå skivor eftersom jag fick nå ryck i dag och kastade alla skivor jag hade i bilen. Sånt behövs ibland. Eller jag sparade tre stycken och det var tre stycken där det fanns på tok för mycket minnen på. 

Annars har dagen vart helt OK, begav mig på jobbet i morse kände mig inte riktigt 100. Men har verkligen inte råd att vara hemma en dag till. :( Fick även tillbaks febern i dag, livet känns tufft just nu. Det blir ju inte bättre eftersom jag har en HEL del annat att lägga fokus på. 

I morgon åker vi som sagt till Lycksele, jag ska bara följa med på middagen och sedan ska jag vara med Emelie. Fick ett samtal idag som gjorde mig glad.. Det var minsan inte igår vi träffades. Minns jag inte helt fel så var det swampsoccer. Vi måste nog skärpa oss!

Nej, nu ska jag göra klart mina skivor innan det är dags att hoppa isäng! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0