Ge mig längre dygn.. ;)

I dag så har jag gjort en massa nytta, jag har städat sovrummet och pluggat en hel massa. Har även vart på skolan i dag och haft en danslektion. När jag kom hem så möttes jag av en tom lägenhet, men jag hittade snabbt åt dem i tvättstugan. Den större utav dem fick vara kvar där medans jag och den lilla gick ut på en prommis. det måste bara finnas någon löptik i närheten för han blir hel crazy när vi är ute.

I går så avverkade jag 12timmar på jobbet och i morgon lär det bli ungefär samma. Så snälla nån ge mig fler timmar på dygnet...

Nu ska jag hoppa upp ur soffan och försöka diska och plugga lite granna innan vi får främmande! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0