Ikea....

Har inte varit så aktiv här på bloggen eftersom att vi har varit i lycksele hela helgen, har då haft väldans trevligt. Dock med någon helt oväntad situation som nu är löst och det verkar som om det hela har fått oss att tänka till en gång extra innan vi säger/gör något.

Kom hem kring 8 i söndagskväll då packade vi upp och sedan kröp jag i säng eftersom jag skulle upp klockan jätte tidigt... Vi packade in oss i bilen, jag Sandra, Susan, Nicole och Ante och begav oss i väg på en IKEA trip. Hade en helt underbar dag med massa shopping, det var bara de där två miljonerna jag saknade. ;P Fick mig med mig en heldel större grejer till lägenheten, en liten bokhylla, en kökspall, en golvlampa, en trådkorg och en hel del massa andra saker... Är hur nöjd som helst och hela kalaset gick lös på ungefär 1500 med resa ner och allt sådant. Inte alls så farligt tycker jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0