Mys..

I kväll så njuter jag utav ensamheten, det är skönt att vara ensam så här ibland. Älsk är hos kompisarna och tittar på idol, men eftersom jag inte kännt mig så pigg under dagen så tyckte jag att det var bäst att stanna hemma.

I eftermiddag så har jag faktiskt lyckats ta mig på maxi och fylla upp kyl och frys, träffade en jobbar kompis på maxi och när hon såg mig så tyckte hon genast att jag skulle åka hem och lägga mig. Lydig som jag är så gjorde jag det. Väl hemma så kastade jag rent utav in alla frysvaror och sedan fick resten stå tills älsk kom hem och packade upp det, sedan så fick han även laga mat och diska undan allting (plus allt som var från ikea = en massa disk). I kväll så fick jag ett litet ryck så nu har jag plockat in blomman som skall övervintras och sedan så har jag kastat bort resten som har frysit i hjäl, var även så duktig att jag satte ut lite ljung. har kvar en kruka så jag måste försöka ta mig ut i morgon så jag kan göra klart. Ska även köra ett varv med snabeldraken innan Carro kommer hit, måste ju ha lite ordning på hemmet när det ska komma hit en massa folk (vi ska ha personalmöte hemma här hemma hos mig i morgon).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0