Snipp snapp snut så var sagan slut..

Yes, nu hade jag läst ut en utav de två böcker som ska vara lästa tills på torsdag. Har även skrivit allt om denna bok, så nu hade jag tänkt att börja med nästa bok. Har som bara i kväll och i morgon kväll på mig att läsa 300sidor + att skriva om den. Jag jobbar i morgon och det känns som om det kommer att bli en lång dag och att jag inte kommer att hinna läsa så mycket när jag kommer hem så det är väl bäst att sätta i gång redan nu. ;)

I bland är det så skönt att prata utav sig, och ikväll så insåg jag att jag är inte ensam som har dessa tankar. Min vän är i samma sits som jag och nu ska vi försöka ta oss igenom detta utan att bli psykiskt sjuka. ;P

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre... Måste börja läsa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0