Tisdagen den 29Sept

Ja huvva så fort tiden går, vi är snart inne i oktober och jag har ännu inte fattat detta. Jag hoppas att tiden går lika fort här fram över, så att det vips blir jul och sedan att det VIPS blir Februari.. ;)

I torsdags när vi var i lycksele så var det som att mina bihålor slutade samatbeta med kroppen, sedan dess har jag vart popptät, inte så att det är snor som täpt igen näsan utan det har vart något mystiskt. Detta har bara blivit sämre och sämre för varje dag, men nu i dag känns det som det vänt. Men har jag kvar detta i morgon så är det jag som ringer på Vårdecentralen och vill ha något som hjälper, för varken renexin eller nässpray hjälper.

I dag skulle jag ha vart på skolan men jag är helt slut på i kroppen, måste ha haft feber i natt. Kallsvettats som bara den. Det sista jag gjorde i går kväll var att duscha och när jag vaknade i morse så kändes det som om jag ännu inte torkat ordentligt. Så det blev en dusch i morse, när jag stod i duschen så kändes det jätte mysko i kroppen. Det kändes som om jag skulle svimma. Tog alvedon och sedan somnade jag om, har nyss vaknat och känner mig lite piggare. Få se hur jag ska göra i em, om jag ska åka upp på skolan och kolla på när de andra dansar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0