Torsdag den tionde september

Dagen började redan kl 6 i morse då jag vaknade utav att hunden bäddade så fint på min rumpa, det finns rivmärken kvar där. ;P Sedan har jag vart i gång hela dagen, börjar vara trött nu eftersom det inte blev mycket sömn i natt. Man ska aldrig vara förbannad när man ska sova.

Nu har jag just promenixat med hunden, hade tänkt fixa lite middag så den är klar när älsk kommer hem kl 4. Då blir det att äta och diska undan innan vi ska åka till sävar och träffa den bästa familjen.Var allt bra länge sedan jag fick umgås med dem, och deras barn vill säkert ha besök utav den fyrbenta lilla saken som ligger på mina fötter.

Nej, pannkaka var det som stod på schemat. ;)


Det börjar dra ihop sig bara två veckor kvar nu... Shit...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså, denna söta Dexter... är det eran hund?? :)

2009-09-10 @ 19:32:59
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0