En annorlunda skärtorsdag!

Ja i vanliga fall brukar jag vara startklar för fjällen kring 8 på skärtorsdagsmorgon, men i går fick jag bestämt jobba. Lite tungt men va fasiken jag lever ju än så. Efter jobbet så åkte jag till E, där P,P och T var och drack öl. Jag nykter och 4 onyktra killar, jag kan lova att jag fick inte bara ett gott skratt. Det var djupa diskutssioner om stringtrosor, flickor, kärlekslivet och mitt förflutna. Men jag tror att vi hann lösa de flesta världsproblemen som går att lösa. :)

Jag har varit ensam iumeå sedan onsdags kväll, jag som alltid får ångest och gråter mig till sömns när jag måste vara själv är mäkta stolt över mig själv, inte en tår har kommit och det har gått riktigt bra. Tror att detta berott på  mitt fina sällskap på onsdag kväll och för att inte tala om gårkvällen. :) Alltid lika trevligt när man har vänner som är lika crazy som en själv. Påtal om vänner så saknar jag min vän som befinner sig i grönfjäll, men i kväll! senast i morgon på fm så kommer jag att få kramas med henne igen. :)

Förhoppningsvis ska jag bidra med lite skrivning även under påskledigheten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0