Underbara helg!

Har verkligen haft en underbar helg!
fredag blev det middag på Rex med släkten och sedan vin på hotellet innan det var dags att åka hem för att sova, men ack så fel jag hade för när jag kom hem satt Erik, Annelie, Marcus och Anthony och drack öl så det fick bli utgång. :)

Lördagmorgon blev jag väkt utav kusinen, hennes karl och son så då var det bara att pallra sig ut på stan för att leta åt 80åringen. På kvällen blev det middag och surr med släkten även en natt på hotell.. :)

Idag har vi varit runt på lite affärer och sedan åkte jag ut till sävar en sväng där jag fick mysa med de två små trollen. :)

Nu ser jag film och väntar på att Erik skall komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0