What a beautiful day!

Vilket underbart väder det var i morse när jag gick min morgonpromenad, solen sken fåglarna kvittrade och jag njöt utav en stund med mina tankar.

Nu ska här städas eftersom mamma kommer i morgon, i kväll har jag personalmöte, en uppgift som skall göras klart och ett födelsedagsbarn att besöka. Hur jag skall hinna med detta är ännu oklart men på något sätt ska jag nog hinna göra allt innan mamma kommer i morgon! :)

verkar som jag skall spendera några dagar i lse till veckan. Ska bara höra om jag har någon sovplats hos vännen, känns som om det kan bli svårt att sova hos Carro eftersom hon inte har några möbler och att vi skall städa ur hennes lgh. :)

Nej, nu var det färdig svammlat och dags att få fart på snabeldraken. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0