Dagen...

Jag har blivit en nattsuddare och en sjusovare, mest kanske för att det hänger ihop. Men hur var det nu, skulle inte jag vara duktig denna vecka och lägga mig och stiga upp i tid!?

I dag så tvättas och städas det ordentligt här hemma, bara köket och toan kvar sedan är det fint här. I kväll ska vi ägna kvällen åt packning och så. Ska göra iordning allt i kväll så när E kommer hem i morgon så är det bara att hoppa in i bilen och bege sig mot storuman. I helgen är det höstfesten i storuman, så vi hade tänkt oss en utgång innan det blir september månad för då blir det banne mig en månad med nyktra helger och en massa träning.

Nej, nu ska jag göra ett sista ryck med städningen innan det är dags att kasta om i maskinerna och promenixa med hunden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0