Dagen!

Jag funderar fortfarande på föregående inlägg, blir inte så mycket klokare men jag ska klura tills jag kommit på någon lösning.

I dag har jag spenderat dagen på jobbet, inte en lugn stund har det vart men det är nästan skönt när det händer något för då går ju dagarna så mycket fortare. I morgon är det städning och ett besök på stan som måste hinnas med. Jag har verkligen haft häcken full denna vecka och jag har även saker som jag fått skjuta upp för att jag inte hinner göra allt, det värsta är att jag skjutit upp det tråkiga måstet för att kunna göra det roliga. Tänk om jag gjort bort det i måndags då hade jag sluppit magonta och ångest och bara kunna se framåt till det roliga. "Men är huvudet dumt får kroppen lida."

I dag vill jag även säga ett STORT GRATTIS till E´s båda bröder som fyller år idag. Jag tror bestämt att den ena fyllde 118, iaf på kroppen och minnet att dömma. Men lite tårta har vi hunnit med och sedan blev det att se fortet tillsammans med vännen som var här och hälsade på. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0