....

Den senaste veckan har bestått utav motorveckan och det blev en underbar helg som aldrig kommer att glömmas. Jag måste ha de bästa vännerna, och under förfesten på lördagen så var det visst storumanborna som visade på vilken nivå ribban skulle ligga. Vi klarade det som vanligt galant. ;)

Måndagen blev det jobb och sedan har jag tagit hand om karln som är sjuk, men nu ligger jag själv och det är verkligen inte roligt. 39graders feber och jag kan lova att man inte är särskilt kaxig. Men nu ska jag kanpra alvedon och sova mig frisk för till veckan kommer den bästa hit och då blir det shopping och förhopnningsvis bus tillsammans med de bästa barnen. :) På tal om de bästa barnen så har de äntligen fått blivit storebror och storasyster till en alldeles underbar liten prins, jag längtar såå efter att få träffa lillprinsen.


"De här är mitt liv, Jag lever min dröm"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0