Funderingar kring livet...

Jag funderar för tillfället på hur jag ska planera denna termin, med allt som skall hinnas med. Först en kurs med praktik och en massa arbeten både kring praktiken och kring själva kursen, man kan tycka att kurserna med praktik borde vara lättare eftersom man är ute i verksamheten då, men nej, under praktiken ska du hinna med samma arbete som när man är på skolan. Sedan har vi examensarbetet och under det så kommer det att bli en hel del resande och flängande, både för jag och min examenspartner. Utöver detta skall jag hinna med att leva, träna och jobba. Jag ska hinna med mitt förhållande till karln, min familj och mina vänner. I kväll har jag och E pratat en hel del om hur vi ska få allt att gå ihop. Och för tillfället har jag faktiskt en halv lösning, men jag måste klura lite granna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0