Helgen!

Hade en underbar helg, fredagen blev det öl och vin med vännerna uppe på höjden och sedan hotellet där jag även fick träffa den bästa. Jag fick ett gott skratt på lördagmorgon när jag tittade på telefonen, lite fyllesamtal där på natten. Haha! Men sånt bjuder jag på.

Lördag blev jag visst chafför, 5 grabbar och jag i bilen. Det var visst en liten irriterad Emma som kom fram, men väl inne fick jag ju träffa älsklings C så då gick jag mest runt med henne och surrade.

Hann även få mig ett skratt åt D som tycktes se en "talghagga" på parkeringen, finner man inte orden så hittar man på egna tydligen. 

Söndagen låg jag mest på soffan och tittade på mamma och hennes dårhus.! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0