Lite att göra...

I dag hade jag inte så där jätte mycket för mig, steg upp gick på en promenad och sedan tog jag hand om köket och även denna gång hittade jag en diskbänk. Hann även att göra pajskalet till pajen som skall med på kräftskivan i morgon.

Idag så var tanken att Diezel skulle komma till oss, men det blev ändrat och han kommer i morgon på fm, så jag får längta ett tag till. Den stora frågan är bara hur det skall gå i morgon när vi ska på kräftskivan, A & N lär ha med sig sin vovve och med tanke på att han är en STOR valp som inte riktigt kan vara lugn så vill jag inte att dem ska träffas. Men om det inte fungerar så får jag och diezel åka hem och hämta karln när han behaga vilja hem.

Eftersom jag gjort allt som skall göras i dag så gick jag ner för att kolla tvätttider och det fanns en i dag så då passar jag på att tvätta bort det lilla som fanns.

Nu ska jag torka mitt hår och sedan gå ner för att hänga lite tvätt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0