Rensa i röran!

Jag överlevde cykelturen i går, det var motvind exakt hela vägen och det var inte så lite heller eftersom jag var tvungen att trampa i nedförs backarna för att inte stå stilla. I dag har jag ont i rumpan, så det blir inte att sitta och häcka i dag.

Jag lånade en bok (rensa i röran) som jag hört mycket positivt om och jäklar vilken energi man fick när man läst denna bok, så nu jäklar ska här rensas och kastas. Jag har gjort ett schema som skall följas, det blir rum för rum. har dock inte satt upp någon tidsplan eftersom man aldrig vet hur länge det tar. Men idag är det toan som skall rensas och städas, får väl se om jag hinner börja med något fler rum. Men känner jag mig själv så lär det bli mååånga sopsäckar att köra på återvinningen, en heldel kommer att åka ut på tradera också. Men det kommer eftersom.

Nu ska jag fika litegranna och sedan sätta igång med toan, måste nog redan nu går ne i förrådet och hämta upp sopsäckar så att jag kan kasta allt som kommer i min väg. :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bloppis på bloggen! Kolla om du hittar något! :) Direktlänk : http://ceciliav.com/2010/august/bloppis.html#comment

2010-08-19 @ 10:43:48
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0