"Sommarlov"...

Ja nu börjar "sommarlovet" lida mot sitt slut, och så också blogguppbehållet. ;) Ska försöka ta tag i detta igen, men nu är jag ju hel ledig under två veckor så jag borde väl kunna klämma in någon slags uppdatering.

Igår så fick kroppen känna på en liten mjukstart inför hur hösten kommer att se ut, det blev ett morgonpass på crosstrainern och lika så i morse båda dagarna har jag även försökt mjukstarta med lite vikter, men endast överdelen. I morgon blir det en "vilodag" från gymmet och en cykeltur till sävar, det är ju en bit och med tanke på att jag inte är så säker på hur man cyklar så känns det som att det kan bli en lång tur men jag ska göra det. :)

I dag ska jag ta tag i projekt vika tvätt och sedan blir det nog att försöka rensa lite i förrådet, är bara det att jag inte vet vart jag ska börja och egentligen borde ha karln med mig för det är ju faktiskt så att hälfen utav alla saker är sånt som jag inte ens vet vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0